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    Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

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    default Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Sergy el Jue Ago 13, 2009 9:32 am

    We are happy to announce that SOCOM: Confrontation Update 1.50 is in its final stages of QA testing and we expect the update to be ready for release in the next week or two.

    Due to the extensive list of new features and the amount of content in this update, it has taken longer than expected to finish up the QA process. We appreciate your patience and we are very happy to be getting this update to you. After Update 1.50 is released, it will be followed by Update 1.60 which will include free downloadable content. We will be providing you more information on that update and the DLC pack in the coming weeks.

    We hope you will enjoy the new features that Update 1.50 brings and again, we thank you for your patience!
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Sergy el Jue Ago 13, 2009 9:39 am

    Traducción aproximada , que tengo poco tiempo en el curro , tengo que entregar unas cosillas a las 12 para el señor amancio ortega xD, luego lo traduzco mejor


    Estamos contestos de poder anunciar que la actualización de SOCOM: Confrontation 1.50 se encuentra en su etapa final de pruebas de control de calidad y esperamos que la actualización esté lista para la próxima semana o dentro de dos.

    Debido a la extensa lista de nuevas características y la cantidad en los contenidos en esta actualización, ha tomado más tiempo del previsto para terminar el proceso de calidad. Agradecemos su paciencia y estamos muy contentos de ofrecer esta actualización para vosotros. Después de que la actualización 1.50 sea publicada, saldrá seguida la actualización 1.60, que incluirá el contenido descargable gratuito. Estaremos proporcionando más información sobre esta actualización y el paquete de DLC en las próximas semanas.

    Esperamos que disfruten de las nuevas características que trae la Actualización 1.50 y otra vez, te damos gracias por tu paciencia!
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Germinator_2PAC el Jue Ago 13, 2009 3:25 pm

    Ya lo vi y venia a decir lo mismo, por fin sabemos algo aunq para decir una o DOS semanas mejor q se lo ahorren y digan ya con certeza aunq lo digan cn menos tiempo, q vergüenza.
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por The_Bone_x el Jue Ago 13, 2009 4:46 pm

    aver si va a mejor...porque este juego no me lo estoy tomando ni en serio..esque vaya tela. Ya veras justo cuando voy dejar de jugar ( hasta principios de octubre creo que na de na ) van a actualizar el parche y descarga de mapas ya vereis...
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por KiRo el Jue Ago 13, 2009 6:24 pm

    yo no me fio... xD
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Sergy el Vie Ago 14, 2009 10:56 am

    Nadie se fía nadie la verdad xDD, pero es que es tan necesario el puto parche, que cualquier noticia que sacan la tomamos como bueno aunque sea falsa ....

    Se supone que en cuanto saquen la mierda esta , el 1.60 y el DLC con mapas nuevos no deberían tardar
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por KiRo el Sáb Ago 15, 2009 5:09 pm

    uff eso del a 1.60 tardara un poco mas de tiempo XD maldita beta que nos vendieron.. XD
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Sergy el Sáb Ago 22, 2009 11:30 am

    El parche sale el Martes al fin Ole , os dejo la info del parche , han echo una traduccion guarra en TO para el que lo quiere lee en "Español" ?

    http://www.torneosonline.com/foros/forum_topics.asp?FID=25 :

    We know you guys have been anxiously awaiting further information on Patch 1.50 and today we’re happy to announce that the 1.50 Patch will be deployed on Tuesday morning.

    Patch 1.50 includes many new and diverse features including but not limited to: Clan Ladders, Tournaments, Calendar, Follow-A-Friend, and Private Games. Along with these features there are many optimizations, enhancements and fixes. Included below are some of the highlights:

    Crashes, Freezes and Hangs Fixed

    * Players being booted out of the game to the XMB while loading into gameplay.
    * Players freezing on the loading screen going into and returning from gameplay.
    * Loss of input issues that occurred when using the pause menu or scoreboard.
    * Low frequency freezes when creating a clan.
    * Players occasionally getting stuck on the Quick Match screen after selecting an invitation.
    * Rare cases where players would become stuck in Spectator mode.


    General Gameplay Updates

    * Numerous improvements to lag and latency, as well as bandwidth optimizations.
    * To eliminate exploits where players were escaping to outside of the playable space, many of the previously found routes are now blocked off. As a further measure, the playable areas are now surrounded by trigger volumes that will kill players attempting to find new exploits.
    * Players are no longer able to plant claymores through pillars, walls and other objects.
    * Target spotting will now default to OFF in all ranked games.
    * Fixed characters occasionally getting stuck when planting flares in Control mode.
    * Made the range players could plant the satchel more consistent between levels, in both Breach and Demolition modes.
    * Commando reticles now turn green when targeting a VIP in Escort mode.
    * Increased the priority of picking up the satchel so it can be picked up more easily when weapons and other objects are piled around it.
    * Louder and improved footstep audio for characters that are out of view.
    * Limited the angle that climb prompts appear at, character will no longer turn 90 degrees before climbing.
    * VIPs no longer appear on the HUD Radar after being killed.
    * Added the ability to plant Control flares and Demolition/Breach satchels while prone.
    * Improved grenade throws, they now more closely follow the throw arc, added better wall detection to keep players from throwing grenades through walls and other objects.
    * Fixed issues where different weapons would appear in characters hands to different players.
    * Players can no longer take control of VIPs/Hostages through walls or other objects.
    * Improved performance for the late joiner, host and all other players when joining a match in progress.
    * The satchel will no longer appear in the incorrect location for players that late join Demolition and Breach matches.
    * Fixed cases where the number of rounds won by each team could become out of sync.
    * The death camera will stop following the character that killed your player after 5 seconds.
    * In spectator mode, the button commands will fade our after 5 seconds.
    * When selecting a weapon in-game the player’s custom loadout will not be overwritten, that can only be done in the Front End Armoury.
    * Fixed cases where Detonators for Key Moments could become desynced, allowing them to be used twice.
    * Multiple fixes for situations where characters could become invisible.
    * Drastically cut down the Fade-In time at the start of the round.
    * Fixed the jittering reticle when planting C4 and Claymores.
    * Improved ability to plant the C4 on Breach walls.
    * Resolved issues across all maps where players could become stuck when crouching or going prone in tight spaces.
    * Closed an exploit where players could shoot through walls close to windows when using a scope.


    User Interface

    * Improvements across multiple Front End screens to improve the look and feel for Standard Definition users.
    * Fixed cases where scrolling rapidly or backing out quickly from Front End screens could lead to multiple items overlapping.
    * Sort the Channels list in a more user friendly way.
    * Updated several places in the Records and Statistics where the same gun would appear more than once.
    * Increased functionality for customizing controls including adding Hold functions to the Analog sticks.
    * Added an option to disable D-pad Lean.
    * Created a new Nordisk channel.
    * Fixed an issue where the Clan Mottos would sometimes be cut off.
    * Added more information to the Game Details screen in the briefing room.


    Weapons

    * Reduced the accuracy of the FAMAS.
    * Improved damage of the Desert Eagle.
    * Improved damage done by all Sniper Rifles.


    Crossroads

    * Improved collision on railings to allow bullets to pass through them easier.
    * Removed a dynamic spawn from several modes that had a player respawn in a locked room in several modes.
    * Several fixes to curbs around the level so the player can traverse smoothly over them without reload interruptions.
    * Updated one of the breach walls on the Overlook so player cannot get past without destroying it.
    * Closed several exploit holes that allowed players to gain access to out of bounds areas including: numerous rooftops around the level and the area above the warehouse.


    Quarantine

    * Players can no longer swim under the platform of the main floor of the dome.
    * Players no longer get stuck in the water of the main floor of the dome.
    * Improved AI pathfinding with extra focus on the transitions in and out of water, including lowering the water in the dome at the start of the round in Escort and Extraction modes.
    * Updated several locations inside the dome where the camera could pass through the ceiling and walls.
    * Tweaked the collision on several pipes and beams so players cannot pass through or get trapped.
    * Closed several exploit holes that allowed players to gain access to out of bounds areas including: the dome roof, areas past the outer fences and the submarine.


    Fallen

    * Improved AI pathfinding with special attention given to transitions in and out of the water.
    * Aligned a dynamic spawn point with the world to prevent players from spawning halfway into the ground in Escort mode.
    * Added more detailed collision to several cliffs to prevent players from clipping through the terrain.
    * Closed several exploit holes that allowed players to gain access to out of bounds areas including: the cliffs above each spawn, the roof of the temple and behind fences.


    Kasbah

    * Aligned Demolition markers to be more visible.
    * Resized one case where a Control flare could be thrown over the edge of a balcony.
    * Added collision to a fence above Commando spawn that would allow players access to the 32 player area in the 16 player map.
    * Closed several exploit holes that allowed players to gain access to out of bounds areas including: across destroyed bridges, outside the walls and on rooftops.


    Urban Wasteland

    * Aligned markers in Demolition and Breach mode to be exactly at the centre of the target zones.
    * Resized two cases where Control flares could be planted behind walls.
    * Several fixes to curbs around the level so the player can traverse smoothly over them without reload interruptions.
    * Closed several exploits that would allow the player access to out of bounds areas including: hotel rooftops, the sky bridge roof and several buildings around the level.


    FrostFire

    * Fixed camera issue where players below the Watch Deck could see enemies above when standing on the pipe.
    * Closed several exploits that would allow the player access to out of bounds areas including: rooftops, the helicopter and the water.


    Desert Glory

    * Smoothed the collision on several pieces of rubble on the ground to allow easier traversal of the level.
    * Closed several exploits that would allow the player access to out of bounds areas including: the cliffs above and the winding road below.
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por KiRo el Sáb Ago 22, 2009 2:22 pm

    producee XDDD pero bine
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    Mensaje por Germinator_2PAC el Sáb Ago 22, 2009 4:19 pm

    Menos mal, me coge currando y sin tiempo pero estare ahi el martes probandolo seguro!!!
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por The_Bone_x el Sáb Ago 22, 2009 11:31 pm

    y el parche aparece cuando no puedo jugar....XD bueno gente mañana piro pa coruña asique estare ausente durante una temporada por el socom. Aver si lo arreglo todo nada mas terminar los examenes! venga gente no os drogar mucho y mejorar! que pa cuando vuelva como tenga ya la tv vais flipaaaar!! jejejeje venga cuidaos feaaaaaas
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Sergy el Dom Ago 23, 2009 12:24 pm

    Bien !!! se nos va de Bone jajaja . Pues nada que te sean leves los estudios, a ver si el parche va bien y van sacando más cosillas, asi cuando vuelvas tienes algún mapa más a los que jugar
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por el ziPo el Dom Ago 23, 2009 5:18 pm

    buena suerte the bone ya nos veremos perra
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    Mensaje por KiRo el Dom Ago 23, 2009 8:21 pm

    venga the bone, cuidate y estudia cabron xD

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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por XakaL el Lun Ago 24, 2009 12:17 pm

    Suerte The bone... Alguien puede traducir toda esa mierda?, pq en TO ese español no lo entiendo jajajaja, q cojones es VIOLACION DE LA C4? ajajajaja

    De todas formas no flipeis pq sabemos q cuando pongan este parche estropearán otras cosas q si funcinaban y seguro q aparecerán más glixes y cosas raras jaajjaja
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    Mensaje por Sergy el Mar Ago 25, 2009 12:35 pm

    Pufff si veo que tengo tiempo antes de slair del curro te lo traduzco, pero da pereza xD.

    Ya lo han puesto para descargar, en cuanto salga de currar lo dejo bajando
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    Mensaje por KiRo el Mar Ago 25, 2009 2:29 pm

    Yo tB lo estoy bajando ahora estoy en el centro medico. Luego lo compruebo pero su descarga era 132min con 1mb.
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    Mensaje por Sergy el Miér Ago 26, 2009 8:12 pm

    Niñas tenemos que ver que hacemos con lo del clan, para reunirnos todos en el mismo en el mismo clan , y no tener 300 facciones como ahora para el tema de los torneos
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Germinator_2PAC el Jue Ago 27, 2009 3:25 pm

    El problema esq cuando salgan las facciones nuevas q saldran dentro poco cn el parxe 1.60 tendremos jaleo ya q salen otras 2 y quizas las armas esten wapas, yo voto por coger alguan q no sea la francesa, la famas ni la cogemos y ahora se supone q no s tan buena, la inglesa al menos tiene el blindaje wapo y la iwi.
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por Sergy el Jue Ago 27, 2009 3:48 pm

    Las facciones nuevas se pueden probar con algún nick que nos creemos , yo de las actuales votaría por la inglesa, aunque el rango que tiene es el más feo, sigue pareciendo una polla
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    default Re: Novedades Parche 1.50 (Saldrá en 1 o 2 semanas.....)

    Mensaje por KiRo el Jue Ago 27, 2009 4:21 pm

    yo tambien votaria por la iw, a mi personalmente me encanta esa arma, la famas no la kiero ni en pintura, ademas creo que aun sigue tan buena como antes, no estoy seguro del todo. yo voto por la inglesa, voy a intentar crearme el clan y intentar no perder el nivel que tengo de clan xD ya que ya lo perdi una vez y subirlo d nuevo cuesta XD

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